Квиток на літак завжди варто бронювати завчасно. Адже тут рідко діє правило "чим ближче до тур - тим дешевше". Виключення - гарячі тури, коли до вильоту залишається кілька днів.
Зазвичай вартість квитка залежить від авіакомпанії, яка обслуговує рейс. Також на вартість впливає день тижня, сезон, кількість днів вильоту, відстань, які необхідно подолати тощо. Тут варто звернути увагу ще на те, що вартість квитка може змінюватися навіть кілька разів на день, адже кожна авіакомпаня бажає в першу чергу отримати максимальний прибуток. Також на кожному рейсі є різні тарифи, які орієнтовані на пасажирів зрізною платоспроможністю.
Після того, як ви залишите свої контакти у вказаній вище формі, з вами зв'яжеться наш спеціаліст. З ним ви обговорите всі деталі авіаперельоту, необхідні для бронювання квитка, а також дату та формат оплати. Для викупу заброньованого квитка ви маєте сплатити його вартість в повному обсязі.
Авіакомпанії визначають норму безкоштовного багажу залежно від відстані, напрямку і класу. Зазвичай в економкласах безкоштовно можна перевозити до 20 кг, у бізнес-класах - до 30 кг, у першому класі - до 40 кг. Якщо ваш багаж перевищує вагу та габарити, вам необхідно сплатити за додаткове місце для нього. Вимоги до безкоштовного перевезення багажу ви можете подивитись у маршрутній квитанції. Вага там позначена літерами K або KG. А займане місце позначається літерами PC, N або P. Поруч з цими буквами стоять цифри, які означають, скільки місця займає ваш багаж - 0,5, 1, 2 тощо.
Розмір ручної поклажі не має перевищувати загалом 115 см - це разом висота, ширина та довжина сумки або рюкзака. Вага не має перевищувати 10 кг. Якщо ручна поклажа перевищує ці вимоги, за її перевезення в багажі треба буде сплатити окремо. Тут дуже обмежено перевезення рідин, гелів, аерозолів - їх треба окремо викладати на стрічку сканера при проходженні контролю перед посадкою на літак. Тому все, що вам не потрібно в дорозі, краще покласти у багаж.
Якщо після прильоту ви не знайшли свій багаж на стрічці видачі, то на такі випадки в аеропортах існують стійки Lost&Found. Там туристи можуть заповнити заяву, після чого з ними зв’яжуться. Зазвичай такі питання вирішуються одразу на місці.
В такому випадку необхідно купляти квиток на наступний рейс, якщо турист запізнився з власної вини. Якщо спізнення сталося з вини авіакомпанії на наступний рейс до проміжного чи кінцевого пункту, турист має право вимагати відправити його іншим найближчим рейсом, або відшкодування вартості квитка та додаткову компенсацію.